Osoby niepełnosprawne należą do grupy pracowników szczególnie chronionych przepisami prawa. Pracodawcy zatrudniający osoby niepełnosprawne mogą czerpać z tego tytułu wiele korzyści, ale muszą liczyć się również z obowiązkami wobec niepełnosprawnych podwładnych. Pracodawca musi pamiętać o dodatkowych uprawnieniach pracowniczych tych osób, obejmujących np. normy czasu pracy czy dodatkowy urlop wypoczynkowy.
Nawiązanie...
"Praktyczny przewodnik po zmianach. Przedstawia sposoby obliczania stanów zatrudnienia oraz dokumentowania niepełnosprawności i szczególnych schorzeń pracowników w przedsiębiorstwach, urzędach, jednostkach systemu oświaty i przywięziennych zakładach pracy, a także w zakładach wystawiających ulgi we wpłatach na PFRON. Rewolucja w wpłatach na PFRON: mniejsze ulgi, nowe obowiązki i zmiany w procedurze....
Pozapłacowe benefity dla pracowników to dziś jedno z podstawowych narzędzi zachęcających do podjęcia pracy w danej firmie i motywujących do pozostania w niej na dłużej. Mogą one mieć różny charakter - dobrowolny lub obowiązkowy, a także różną postać - świadczenia pieniężnego lub przysporzenia w naturze. Pod tymi względami najczęściej są dopasowane do potrzeb osób zatrudnionych. Powinny też być konkurencyjne...
Teoretyczne i praktyczne kompendium wiedzy o szczegółach procesu inwestycyjnego i współpracy z funduszami private equity/venture capital .
• przygotowania przedsiębiorcy (biznesplan, due diligence, wycena spółki)
• umowa inwestycyjna
• monitorowanie spółek portfelowych, raportowanie
• dezinwestycje (IPO, trade sale, FIBO, MBO, buy back, write-off)
• aspekty podatkowe inwestycji...
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Staraj się zmienić świat.
• Aaa,...
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Staraj się zmienić świat.
• Aaa,...