Czy są tu moi odlotowi fani? Mam dla was coś ekstra! Ten sezon będzie z całą pewnością najlepszy ze wszystkich! Będziecie śmiać się i płakać na przemian, zastanawiając się: „Co, u licha, jest ze mną nie tak?”. Ale bez obaw - WSZYSTKO z wami w porządku. To po prostu efekt uboczny tego bombastycznego sezonu! Jesteście już turbo podekscytowani?
Zaczynajmy zatem! Davy z fergusem i annie chcą...
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy można podejść do gier liczbowych bardziej analitycznie, strategicznie i rozsądnie? A może chcesz poznać narzędzie, które pomoże Ci lepiej planować grę, analizować wyniki i zarządzać budżetem? Oto przełomowy przewodnik, który łączy świat gier losowych z nowoczesną technologią.
Ten e-book to praktyczny poradnik pokazujący, jak wykorzystać potencjał sztucznej...
„Crafter” to pierwszy i najpopularniejszy dwumiesięcznik dla fanów gry Minecraft w Polsce. Jest to nieoficjalny poradnik dla początkujących i zaawansowanych graczy, który ukazuje się od września 2015 roku. Czasopismo na 88 stronach prezentuje tajniki rozgrywki oraz uczy, jak w pełni wykorzystać ogromny potencjał tkwiący w Minecrafcie - jednej z najpopularniejszych gier na świecie. Magazyn...
Brutalne morderstwo rodziny Glassmanów stało się wiadomością dnia. Glassman był wpływowym finansistą, jego transakcje giełdowe sięgały milionów dolarów. Wkrótce potem zostaje zamordowany kolejny znany finansista. Przypadek czy fragment większej układanki? Włączony do śledztwa Ty Hauck, były policjant, odkrywa spisek, który może zachwiać międzynarodowym rynkiem finansowym. Wiele wskazuje na to, że giełdowy...
Herman, młody inżynier, jest zafascynowany grą w karty i chce posiąść tajemnicę fortelu trzech kart. Całe noce spędza obserwując innych graczy, ale sam nie bierze kart do rąk, by jak mówi, nie zaprzepaścić tego co niezbędne w nadziei na to, co zbyteczne. W którymś jednak momencie jego wyobraźnię opanowuje zasłyszana anegdota o trzech wygrywających kartach. W tym momencie przestaje myśleć racjonalnie...
Herman, młody inżynier, syn zruszczonego Niemca, jest zafascynowany grą w karty. Często siada przy stoliku, obserwując graczy przez całe noce. Sam zachowuje dystans, nie bierze kart do rąk, aby - jak mawia - nie ryzykować tego, co niezbędne, w nadziei osiągnięcia tego, co zbyteczne. Rezerwę i rozsądek zachowuje jednak do czasu. Zasłyszana anegdota o trzech wygrywających kartach rozpala jego wyobraźnię,...
Tom I gromadzi teksty z okresu 1914-19, głównie związane z paryską konferencją pokojową w 1919 roku. Kluczową postacią jest tu bliski doradca amerykańskiego prezydenta Edward Mandell House. Zarówno dzienniki House’a, jaki i pozostałe świadectwa pozwalają zajrzeć za kulisy wielkiego dyplomatycznego przedsięwzięcia, jakim było ułożenie powojennego porządku świata, w tym - zarysowanie granic państwa...
„Powieści Krzysztofa Iwana przenoszą mnie na powrót za stery myśliwca. Autor imponuje nie tyko wiedzą na temat lotnictwa, ale także pomysłem fabularnym. Polecam!” - Marcin „MAHB” Modrzewski, pilot F-16
Czasami wojna jest jedynym możliwym wyborem. Dla Andrzeja Kamińskiego Somalia to nie tylko konflikt zbrojny. Wyłącznie jako pilot myśliwca i współwłaściciel firmy kontraktorskiej...
Gratka dla graczy, czyli zbiór anegdot ukazujących się w latach 2001-2004 w miesięczniku „Świat Gier Komputerowych”. Gratka tym większa, że zbiór wzbogacono o teksty dotychczas niedrukowane. Było to bowiem tak: redaktor naczelny (Piotr Pieńkowski) zamawiał u autora (Marcin Przybyłek aka Martin Ann) piętnaście short-stories miesięcznie, a z nich do druku wybierał trzy. Pozostało więc mnóstwo...
"Co wyróżniało Aleksandra Alechina spośród współczesnych mu graczy? Jak udawało mu się przez tak długi okres utrzymywać reputację najsilniejszego szachisty świata? Przyczynę tego stanowił niewątpliwie jego błyskotliwy, agresywny styl gry. Alechin słynął z talentu kombinacyjnego. Jego partie zachwycały amatorów szachów i wywarły wpływ na wszystkich późniejszych wybitnych arcymistrzów.
W książce Aleksander...