Pisać każdy może… tylko jak?
Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.
Niezależnie...
Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne...
Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą ją własnymi...
Konkretnie. Precyzyjnie. Przekonująco
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie...
Jaka jest podwójna tożsamość bogów współczesnej popkultury?
Jeśli czytasz książki, oglądasz seriale, znasz Blade Runnera i grasz w Wiedźmina, ta książka jest dla ciebie. Jeśli nie, a chcesz po prostu się dowiedzieć, w jakim rytmie bije dziś serce kultury popularnej, także musisz zajrzeć do środka.
Podwójna tożsamość bogów to zbiór esejów, rozmów i recenzji poświęconych literaturze popularnej, kinu...
By odpowiednie dać rzeczy słowo
W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów...
Marzysz o napisaniu kryminału, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Boisz się błędów logicznych, ciągle myli ci się patomorfolog z patologiem i zastanawiasz się, czy zabójstwo i morderstwo oznaczają to samo?
Kompendium wiedzy dla autorów kryminałów rozwieje wszystkie twoje wątpliwości, wskaże najważniejsze elementy policyjnego śledztwa, także te, o których nigdy wcześniej nie słyszałeś, a ponadto...
SEO w 14 dni. Daj się znaleźć online
Daj się znaleźć online! Wypozycjonuj się i zyskaj nowych odbiorców, zwiększ zyski, oszczędzając czas!
Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli:
SEO to dla Ciebie czarna magia, a chcesz zaistnieć w Google,
pragniesz zwiększyć liczbę odbiorców, a nie wiesz, jak się za to zabrać,
masz problem z wyznaczeniem słów kluczowych dla Twojej strony,
...
Chcesz coś zmienić w swoim życiu, ale nie do końca wiesz, jak się za to zabrać? Masz wrażenie, że kręcisz się w kółko, próbujesz na różne sposoby, przez jakiś czas nawet idzie dobrze, ale prędzej czy później i tak utykasz?
Jeśli tak - to Karty Zmiany są dla Ciebie. To skuteczne narzędzie, które poprowadzi Cię krok po kroku tam, gdzie chcesz i ułatwi realizację Twoich celów.Karty sprawdzą się zarówno...
Masz eBooka i nie wiesz, jak i gdzie go sprzedać? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Jesteś na wyspie “nie sprzedaję”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”?
Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową, ale coś poszło nie tak, jak się spodziewałaś i teraz...