Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

klientow

  • Jak zdobyć klientów w internecie - ebooki

    Jak zdobyć klientów w internecie - ebooki

    Data dostępności: 11.03.2014

    Data publikacji: 22.01.2009

    Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.

    TANIEJ 45 %
    Cena: 18,99 10,44 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego - ebooki

    Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego - ebooki

    Data dostępności: 30.11.2021

    Data publikacji: 30.11.2021

    Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...

    TANIEJ 45 %
    Cena: 19,90 10,95 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach - audiobook

    Data dostępności: 30.04.2019

    Data publikacji: 30.04.2019

    Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz pozyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? Chcesz stworzyć produkt online, który zapewni Ci stały przychód? Według...

    TANIEJ 10 %
    Cena: 49,00 44,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - audiobook

    Data dostępności: 06.02.2024

    Data publikacji: 06.02.2024

    Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...

    TANIEJ 10 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Jak zatrzymać klientów? - ebooki

    Jak zatrzymać klientów? - ebooki

    Data dostępności: 18.10.2024

    Data publikacji: 11.10.2024

    Chcesz zwiększyć sprzedaż nawet o 90% i zatrzymać klientów na dłużej? Chcesz sprawić, by kochali kupować u Ciebie i wracali po więcej z kolejnymi klientami ? Dlaczego klienci odchodzą i jak to zmienić? ? A może masz duży ruch na stronie, ale nie dochodzi do transakcji zakupu? Zrozumienie, czym różni się zadowolony klient od lojalnego, to klucz do długofalowego sukcesu. Budowanie lojalności to proces,...

    TANIEJ 55 %
    Cena: 79,00 35,55 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - ebook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 10 %
    Cena: 42,90 38,61 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 10 %
    Cena: 42,90 38,61 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów - ebook

    Data dostępności: 06.06.2025

    Data publikacji: 06.06.2025

    Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają...

    TANIEJ 10 %
    Cena: 69,90 62,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów - ebook

    Data dostępności: 29.03.2024

    Data publikacji: 29.03.2024

    DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...

    TANIEJ 10 %
    Cena: 74,90 67,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Bankowość emocjonalna. Cyfrowa transformacja banków a oczekiwania klientów - ebook

    Data dostępności: 31.01.2020

    Data publikacji: 31.01.2020

    Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest bodźcem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction. Wykorzystanie AI w bankowości oraz cyfryzacja produktów i usług bankowych tworzą nową jakość nie tylko w zakresie wewnętrznej transformacji banków, ale także kanałów i sposobów kontaktów z klientami. W tym znaczeniu w monografii używany...

    TANIEJ 10 %
    Cena: 64,90 58,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Sport
  2. 2.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  3. 3.Pani
  4. 4.Przegląd Sportowy
  5. 5.Dziennik Gazeta Prawna
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Polityka
  8. 8.Wysokie Obcasy Extra
  9. 9.Oćma
  10. 10.Umrzesz za sześć godzin

Najchętniej kupowane

  1. 1.Newsweek Polska
  2. 2.Sport
  3. 3.Przegląd Sportowy
  4. 4.Wysokie Obcasy Extra
  5. 5.Gazeta Wyborcza - Poznań
  6. 6.Cztery Kąty
  7. 7.Dziennik Gazeta Prawna
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Tygodnik Powszechny
  10. 10.Substytucja