Publikacja przydatna dla każdej osoby, która ma styczność z przetwarzaniem danych osobowych pacjentów.
Dowiesz się, jak w praktyce stosować przepisy RODO, jakich błędów unikać oraz pozyskasz wzory dokumentów pomocne w pracy każdego ADO oraz IOD.
Ponadto poznasz wskazówki i wytyczne, które uchronią Cię przez błędami podczas kontroli.
Zebrane w tym tomie opowiadania pochodzą z różnych czasów, traktują o różnorodnych sprawach, jednak wszystkie starają się odpowiadać na najgłębiej w samym autorze zakorzenione i wciąż przez dziesięciolecia powracające pytania natury filozoficznej. Dają też próbkę niezwykłego kunsztu Lema w przetwarzaniu typowych wątków fantastyki w oryginalny i wielowarstwowy dyskurs o istocie człowieczeństwa i możliwości...
Książka przedstawia zarys tego obszaru współczesnego językoznawstwa, w którym fenomen języka rozpatrywany jest pod kątem jego mentalnej postaci oraz procesów mózgowych służących jego nabywaniu i przetwarzaniu. Jest to opracowanie poglądowe, dające ogląd całej złożoności i wieloaspektowości zagadnienia zdolności językowej człowieka. Książka może służyć jako podręcznik akademicki, wprowadzający kompleksowo...
Rozwój bankowości elektronicznej, w tym dynamicznie rozwijającej się bankowości internetowej, opartej na elektronicznym przetwarzaniu danych, pociąga za sobą wzrost liczby różnorodnych form przestępczej aktywności wymierzonej przeciwko bezpieczeństwu danych, zagrażających bezpieczeństwu finansowemu na rynku usług bankowych, w szczególności bezpieczeństwu środków zgromadzonych na rachunku bankowym,...
Koń by się uśmiał, czyli historia z przymrużeniem oka, to propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają ciekawego pomysłu na nauczanie i uczenie się historii. Uczeń staje się detektywem, który poprzez analizę dostępnych materiałów tworzy spójną, kreatywną notatkę graficzną na temat konkretnej postaci.
Największą trudność w uczeniu się sprawia dzieciom selekcja materiału, określenie najważniejszych...
Książka Cyfrowy umysł przygotuje ciebie, twoją karierę i firmę na nadejście przyszłości!
Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie?
Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy, strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje. Zdecydowana większość z nas myśli o problemach i rozwiązaniach analogowo, po czym przekłada tak wypracowane...