Legendarny prezes GE Jack Welch jest źródłem wszelkiego zła w kapitalizmie naszych czasów.
Jak naprawić wyrządzone przez niego szkody?
W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządza¬ć koncernem General Electric. Sprawił, że GE stała się firmą o największej wartości rynkowej na świecie. Osiągnięcia Welcha były jednak konsekwencją nieustannych wysiłków, mających na celu podniesienie ceny akcji GE, często...
Zmień marzenia w osiągnięcia!
Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie nieliczni mają siłę, odwagę i cierpliwość, by sięgnąć po sukces, szczęście i wpływy. Jak możesz zatem połączyć to, co mówisz i czego pragniesz, z konkretnymi działaniami? Potrzebujesz motywacji zorientowanej na cel ̶ dzięki niej pokonasz długą i niepewną...
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania.
Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...
Rozwiń pięć psychologicznych supermocy, które już niedługo staną się kluczowe w życiu zawodowym, oraz dowiedz się, jak wykształcić umysł jutra - przystosowany do wyzwań stawianych przez zmienne środowisko pracy.
Automatyzacja, globalizacja i restrukturyzacja to nowa trójca obecnej rzeczywistości zawodowej. Żyjemy w świecie, w którym możemy stracić pracę, bo jakaś apka albo sztuczna inteligencja okaże...
O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata!
Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny, zrozumiały sposób. Tylko jak sprawić, by liczby przyciągały uwagę - stały się „przyczepne”? Jak przekształcać nudne dane w ciekawe opowieści? Czy istnieją...
„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” .
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia...
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.
Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Co jest największym wyzwaniem w dzisiejszym świecie dla aktywnych zawodowo Polaków? Jak kobiety, a jak mężczyźni odnajdują się w środowisku pracy, czego potrzebują, co ich motywuje? Czy więcej nas łączy, czy dzieli? Czy duet szef - pracownik mogą żyć w zgodzie? Porozumienie w zespole - czy to możliwe i czy w ogóle to się firmie opłaca? Jak znaleźć złoty środek między potrzebami pracownika, swoim stylem...
"• Dlaczego Unia Europejska i wspólny rynek odniosły sukces i stanowią wielką wartość dla Europy?
• Dlaczego wspólna waluta jest zagrożeniem dla integracji europejskiej?
• Czy można „naprawić” strefę euro i spowodować, aby mogła ona bezpiecznie funkcjonować?
• Czy można rozwiązać strefę euro, zachowując UE i wspólny rynek?
• Jaką strategię powinna przyjąć Polska...