Krótkie teksty na szybkie czasy
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie - liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania.
By zwyciężyć...
Katarzyna Biłas, autorka książki "Bez cukru a słodkie", po raz kolejny udowadnia, że można schudnąć bez rezygnacji z kulinarnych przyjemności!
Jeśli wydaje ci się, że będąc na diecie musisz zrezygnować z ulubionych tradycyjnych potraw, ta książka jest dla ciebie! Bigos, karkówka, kluski śląskie czy dania z makaronem również mogą znaleźć stałe miejsce w zdrowym jadłospisie, o ile tylko nauczysz się...
Książka Nie czas na wymówki. Zdrowe odżywianie dla zabieganych to idealna pozycja dla tych, którzy w codziennym ferworze zajęć porzucają zdrowe nawyki lub odkładają zadbanie o zdrowie „na spokojniejszy czas”. Teoretycznie wiemy, co jest zdrowe, a co nie, i jak ważne są odpowiednio zbilansowane posiłki… Tylko ten czas. Skąd go wziąć, by tego wszystkiego dopilnować? W pośpiechu często...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?
Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...